onsdag 21 januari 2009

Nu skriver jag lite igen

Jag har inte bloggat på länge. Det ska jag i viss mån börja råda bot på. En och annan text ska framöver klottras ner och läggas ut.
Anledningen till min frånvaro har mest varit att jag beslutat att inte sitta så mycket vid datorn utan försöka få annat gjort. Mer tid har gått till träning, jobb och fritid. Så ska det förbli. Men lite tid ska också avsättas för att skriva.
När jag startade Luft till salu så var det av två anledningar. Dels en lust att dela med mig av vad jag läser och lär mig men också för att lära mig mer. Bloggen har gett mig ökad kunskap då jag ständigt varit tvungen att hålla mig uppdaterad i de frågor som denna blogg behandlar. När jag nu ägnat mig åt annat har jag blivit mindre uppdaterad vilket också känts tråkigt.

Nu ska jag försöka hitta rätt balans för mitt skrivande och hoppas att mina tidigare läsare så långsamt ska hitta tillbaka. Tack för nu.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer: